Followers

söndag 5 maj 2013

Svar på kommentarer och mjukglassbild

Idag var det som sagt mjukglass-invigning. Sååå gott! Jag tog en STOR bägare (trots att min kompis tog en liten) då jag verkligen ville ha det. Hade tutti frutti-strössel på, grymt gott. Blir helt klart flera i år :D


Anonym har kommenterat inlägget "Friska Fredag": 

Vilken linje läser du? 

Svar: Jag går i tvåan på gymnasiet och läser den naturvetenskapliga linjen med inriktning samhälle :)

Anonym har kommenterat inlägget  "Mjukglass i härliga lass": 
Har du ätit yoghurt-glass från (relativt nya) Yollibox någon gång? 

Svar: Åh, nej det har jag inte! Men jag har verkligen velat det! Jag skulle ha ätit det om det nu fanns att köpa i min ort, men tyvärr gör det inte det... Är det gott? Smakar det som "vanlig" glass? Jag har aldrig någonsin smakat yoghurtglass nämligen!

Den VÄNSTRA är min! :D Håhåhå

2 kommentarer:

  1. Vilka fina glassar! En sak jag tycker är dåligt med mjukglass... det finns ju aldrig choklad!!! Why? :P

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har testat Yollibox i chokladsmaken. Äter inte så ofta vanlig glass så om man är väldigt fäst vid den sorten kanske man blir besviken men jag tyckte om den i alla fall! Kändes fräschare, inte så mäktig och smakade mycket kakao. Konsistensen är verkligen "frozen", lite mer åt det isiga hållet än krämigheten hos gräddglassen. Försvinner eller smälter snabbare i munnen på något sätt. Skulle kunna tänka mig att köpa det igen, trots relativt högt pris.

    SvaraRadera