Followers

fredag 30 december 2011

Today's photos

Gick på promenad och drack en cappuccino och åt en After Eight :)

Började med min syster och kusin att lägga ett tusenbitars-pussel..

Invigde ett nytt,matt, topplack jag köpt- perfekt på nattsvarta naglar nu till nyår!

Vi hann i alla fall lägga kantbitarna! Puh..

Sen var det middag i matsalen.. Mums!

Älskade praliner.. Här är det en halvt uppäten likörtryffel som blir porträtterad!

Ett av de många tillbehören till kvällens middag var en grekisk sallad. Åh, det är så gott! Särskilt fetaosten..
Middagen bestod också av grillat fint nötkött på öppenspisen och varsin grillad champinjon. Nu blir det nattmacka, igen.. hm. Ska nog rosta ett par bröd och ha turkisk yoghurt, gräslök och kaviar på! Det är gott. En skål fil med flingor till det och det är inte hela världen att jag sover över frukosten i morgon. Äter den nu istället. Hihi. God natt!

1 kommentar:

  1. hej och tack för en bra och peppande blogg. innan jag ställer min fråga vill jag bara säga att jag FATTAR INTE hur du har kunnat komma tillbaka på rätt spår så fruktansvärt fort! så jävla bra.

    tänkte höra (haha du behöver inte svara) hur dina toalettvanor var när du var sjuk jämfört med nu. har nämligen ett arbete i skolan och skriver om anorexi. hittar ingen bra information. tänker absolut inte lägga ut dig som person eller så aaaalls tänkte bara höra om du har någon erfarenhet. vad händer med människans tarmar när man inte äter som man ska? typ så.

    SvaraRadera