Followers

fredag 30 december 2011

Paltkoma och bildbomb

Herregud.. vad jag är mätt! Haha! Jag åt först lunch när jag vaknade vid halv tolv, bestående av en stor portion quorngryta med quorn,lök, turkisk yoghurt och tomat. Till det åt jag couscous och två mackor. Proppmätt. Givetvis vaknar min syster Moa och min kusin Jonas strax efteråt... De är hungriga såklart, och vill ha sig något till lunch.
"Våfflor!"
Oh. Jag satt just och åt min efterrätt, en skål med olika sorters bär, när de kom med förslaget. Jag var mätt, det var jag, men man kan ju äta ändå!

Så kom det sig att jag åt ett par våfflor på det också. Det var verkligen länge sedan! Jag vet inte när det var senast.. men nästan ett år sen, minst. Mums säger jag bara! Men det ledde såklart till att jag fick ont i magen av mättnad och jag halvligger nu och skriver detta, men åh! Det var sannerligen värt det. Håhå. Mat <3

Här kommer lite bilder från gårdagen och idag!









1 kommentar:

  1. Du är bra på att släppa kontrollen, verkligen beundransvärt! Stor kram

    SvaraRadera