Followers

måndag 1 juni 2015

Svar på kommentar: Träffade James?

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Helgen": 

Åh hur träffades du och James? :') 


Svar: Heej!
Jo, jag träffade faktiskt James genom spelet Dota2. Det var några britter som jag spelade med som hade med honom i sitt stack (man spelar fem i ett lag) och vi spelade ihop av och till i typ fem månader innan vi egentligen började prata med varandra. 
Efter en match började vi skriva, sen blev det Skype och vi träffades bara några få veckor därefter.. Jag var hos honom i helgen och hälsar på så ofta jag bara kan, men resan dit tar åtta timmar och kostar £40 tur och retur, så jag kan inte åka dit varje helg. Ofta försöker jag att åka dit på torsdagen och hem på söndagen. Det är hemskt trist med avståndet vi har, och det kommer att bli värre när jag är i Sverige under sommaren.. Men han ska hälsa på mig under sommaren, så det är bra i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar