Followers

torsdag 4 juni 2015

Sista pluggdagen

Idaaaaaag kommer jag att lämna in min sista uppgift för den här terminen. TJOHO på det! Har påbörjat storstädningen i mitt rum och förundras över hur många saker jag egentligen har haft med mig...

Till helgen ska jag iväg till James och fira hans födelsedag, sen på tisdag åker jag till Sverige (Lund, träffa syster) där jag stannar i några dagar innan jag åker på Dreamhack i Jönköping med två av "mina engelsmän", vilka aldrig har varit i Sverige! Vi kommer att åka bil från Lund och på något sätt ska jag vara vägvisare. Hallelujah, ni som känner mig vet att jag bor i norra Sverige, har lokalsinne som en berusad ketchupflaska och har varit i Skåne tre gånger i hela mitt liv. Får läsa skyltar, le, och hoppas på ett mirakel.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar