Followers

söndag 21 juni 2015

Dreamhack och tillbaka i Sverige

Sååå! Tillbaka i Sverige! Så skönt att vara hemma igen, jag lovar er det. Varit på resande fot hemskt länge, och pendlat till James (8 timmar enkel resa) varje helg i nästan två månader. Är lessa på att resa och ska hålla mig hemma så mycket jag kan hela sommaren. Börjar jobba imorgon, vikarierar på SFI. 

Förra helgen var jag på Dreamhack med två av mina engelska vänner. Det var fantastiskt! Att få se mitt favoritlag, Alliance, spela på stage var nog höjdpunkten. Spelade en hel del dota också, men även osu!, ett nytt spel jag har börjat med. Kommer helt klart åka tillbaka nästa år, och då troligtvis med flera personer från vårt lag med!

Reste med en packning mer än min egna vikt... 25 kg + 15 kg + 8 kg + 8 kg... helt sjukt. Kunde knappt lyfta den tyngsta väskan ens!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar