Followers

måndag 20 januari 2014

Söta ni

Hej.. jag vet att jag varit otroligt frånvarande under den senaste veckan, med all rätt så att säga! Jag har varit hos en kär vän i Örebro och tors-sön på ett lajv. Det har varit fantastiska dagar, hela veckan! Haft fullt upp med annat och under lajvet hade jag inget internet och således noll chans att blogga. Om jag ska vara ärlig.. jag har inte ens tänkt tanken!

Allt har gått väldigt bra. Jag har ätit saker jag dragit mig för (vad sägs om pannkaka flera gånger, tillsammans med annan mat, eller bara mat lagad av rätt okända ingredienser?) innan och ätstörningen har legat gömd i ett hörn, bortglömd och icke-existerande under hela veckan: Det har varit fantastiskt härligt! Precis där den ska vara alltså. Jag vågar också gissa att jag gått upp något kilo, men vad gör väl det?

Resan hem var riktigt jobbig. Nattåg är blä och sömnen infann sig inte. Jag kom till min ort vid ca 08.45, efter flera byten och många steg släpandes på tung packning. Att jag har besvär med ena handleden (kan inte stödja mig på den alls och har svårt att bära) har inte direkt bidragit till en mera angenäm resa. Hursomhelst, jag är nu hemma, hel och välbehållen, om än hemskt trött.

Tack för de fina kommentarer som trillat in, det glädjer mig så att ni läser och kommenterar, trots att jag är rätt frånvarande numera! Puss!

1 kommentar:

  1. Fint att du skriver lite då och då, saknar dina inlägg!

    SvaraRadera