Followers

måndag 13 januari 2014

Söndagshärlighet

Igår var jag och min underbara vän på Gustavsviksbadet i Örebro. Vi var både på relaxavdelningen och i äventyrsbadet. Det var sååå härligt!

Trots att jag har kommit mycket långt i mitt tillfrisknande från ätstörningen har jag några saker kvar att jobba på. Igår jobbade jag på två saker;

-Jag gick omkring i bikini
-Jag åt flera pannkakor med jordgubbssylt till MELLANMÅL (inte ätit pannkakor på tre-fyra år, men igår gjorde jag det)

Det kändes grymt bra efteråt. Länge leve det friska livet, utan begränsningar!

4 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt <3

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt <3

    SvaraRadera
  3. Åh bra jobbat! Jag tycker att gå omkring i bikini i ett badhus är ganska härligt. När man väl är där ser man ju hur himla olika alla ser ut och att dem är fina ändå:)

    SvaraRadera
  4. Åh, alltså äventyrsbad<33

    SvaraRadera