Followers

måndag 20 januari 2014

Fyra saker

Vackra Cecilia (everylittleword.blogg.se) gjorde en toppenbra lista häromdagen. Lånar den och tackar och bockar! :D

Fyra favoritplatser: Mitt rum, sitta i trappen (mellan undervåningen och övervåningen), 
 
Fyra favoritlåtar: "Vanilla Twilight" av Owl City, "House Song" av Ministry of Magic, "The Elements" av Tom Lehrer samt "The Rocky Road to Dublin" av The High Kings.
 
Fyra favoritplagg: Härliga svarta strumpbyxor, min röda kappa, min blåsvarta jeansklänning och min T-shirt med trycket "Världens bästa skitunge".
 
Fyra favoritgodisar: Rabarberbitar, dumle, kolaflaskor och kokosprickar :D
 
Fyra favoriter i skafferiet: Tunnbröd, choklad, fruktmüsli och kolasås!
 
Fyra favoriter i kylskåpet: Messmör, yoghurt, skinka och grädde (gott att ha i många rätter).
 
Fyra favoriter i frysen: Vaniljglass, kyckling, hallon och blåbär.
 
Fyra saker du har i handväskan: (Vilken handväska? :P) men hm.. i fickan har jag; mobil, mastercard, cerat och minst en penna..
 
Fyra saker du gör varje dag: Dricker kaffe, tar på mig linser, kollar mailen och äter mat!

Fyra saker du ska göra i år: Ta studenten, plugga engelska i Glasgow (jag skaaa), ha en vikt över bmi 18.4 hela året och njuta av varje dag!
 
Fyra sysselsättningar: Läsa, skriva, spela piano och tänka :D

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar