Followers

söndag 1 september 2013

Blogg-förändringar

Den 13e september fyller min blogg två år! Jag har kommit upp i dryga 1000 publicerade inlägg och har ungefär 250-350 sidvisningar per dag. I och med att dagarna närmar sig "födelsedagen" så kommer jag att göra några förändringar på bloggen! Jag känner att strukturen här inte är den mest optimala direkt.. ska försöka införa lite olika kategorier och även bredda mitt område om vad jag skriver om. 

På den senaste tiden har jag intresserat mig alltmer för mode och stil och jag tycker det är roligt att läsa olika produktrecensioner. Recensionerna kan vara om jag testat något nytt - matvara, smink och dylikt- eller till och med om jag läst någon bra bok som jag vill tipsa om. Jag tänker också införa lite mera specifika kategorier om jag lagat mat eller bakat - tårtor, fisk, kött, soppa, pasta och så vidare. Allt för att det ska bli enklare att hitta, både för er skull och för min! Kommer att behöva gå igenom alla inlägg som jag skrivit och placera in dem i de olika kategorierna. 

Eftersom jag under året 2011 så gott som uteslutande fokuserade på ätstörningen och mat-ångest så kommer jag att placera alla inlägg då under kategorin 2011. Det är först under 2012 och 2013 som jag släppt det största fokuset från ätstörningen och faktiskt börjat skriva om lite annat också. Jag ska fortsätta komma på flera kategorier och planera så att detta blir så bra som möjligt.. Himla rörigt är det.

Har ni några idéer? Några förslag eller åsikter om vad ni gärna läser om?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar