Followers

onsdag 3 juli 2013

Tjoflöjt

Jag har pratat en del om längtan och förväntan.. nu är det så, att det jag längtat till det senaste månaderna (himla många faktiskt) börjar IDAG! Konventet Riddikulus, av Harry Potter-fans, för Harry Potter-fans. Om exakt två timmar går bussen in till centralen och jag sitter nu och dricker kaffe, äter lite efterrätt samt går igenom allt i huvudet - igen. När jag ska någonstans är jag alltid ute i god tid, jag avskyr att stressa i slutet, så jag har hellre en- två timmar till godo än att få sova ut lite längre och få skynda mig i slutet.

Det blir alltså en bloggpaus nu kan man säga. Så länge får ni ett uppdrag: DET ÄR SOMMAR! Lev livet!

Jag har med mig kameran så kanske att det kommer upp lite bilder sedan.. hiihihi. Är dock sämst på att ta kort på folk, så eh, ja... ni kan få se området, dekorationer och så iaf^^

PUSS PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar