Followers

tisdag 2 juli 2013

Snart ivääg

I morgon bär det av på konvent! Gör i ordning allting nu- tvättar, städar, packar ihop mina saker. Håller precis nu på att ta bort mitt röda nagellack och ska istället måla på.. hm.. svart, eller grön/silver. Vet inte riktigt. Har med mig så att jag kan ta bort nagellacket och måla på nytt på konventet, det lär nog behövas då jag inte kommer hem förrän på måndag morgon.

Idag blir det första dagen under min tid i Uppsala som jag inte hade tänkt åka iväg någonstans! Wiiiho! Alltså kan jag gå runt i slappa kläder hela dagen.. skönt. Det ser dessutom väldigt mulet ut utomhus, som om det närsomhelst kan börja spöregna. Uh. Borde ta in tvätten jag hängt upp för torkning, innan den blir blötare än vad den var innan jag hängde upp den...

Jag hade tänkt skriva ett längre inlägg än detta, men ah, det får duga så länge! Ha en grym dag hörni :)




Bild tagen härifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar