Followers

fredag 7 juni 2013

Skärpning - matdag

Min matdag har varit.. eh.. udda.

10.30: Havregrynsgröt, hjortronsylt, mjölk, hårt tunnbröd med massa hamburgerskinka och senap
Kaffe med mjölk, choklad

13.45: En stor skål yoghurt med blåbär och sirap
te med mjölk
godis
godis
godis
godis
godis
godis

17.30:
Middag i form av grillad fläskfilé, chorizokorv, klyftpotatis, mängder med tzatziki, sallad
kaffe med mjölk (drack två koppar idag för ovanligheternas skull), godis
godis
godis
godis
godis
godis

20.30: Hårt tunnbröd med massor av kräftost
hårt tunnbröd med hamburgerkött och senap
godis
godis


Som ni ser. För första gången sen i februari sov jag ut i morse och "hoppade" över frukosten. Det togs däremot igen (plus lite mer) med allt godis jag ätit idag. Nu är det slut på godis. Men i morgon blir det kanske en rejäl mjukglass. Ska försöka att äta mera riktig mat och mindre slisk. Känner liksom att kroppen vill ha det.. och jag börjar ärligt tröttna lite på det söta. Ska faktiskt gå och äta ett till tunnbröd med kräftost nu och sedan gå och lägga mig i TID så att jag kan kliva upp i normal tid (runt åtta) för frukost i morgon. Jag fastnade i en fanfiction igår natt nämligen och somnade inte förrän vid halv två..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar