Followers

fredag 7 juni 2013

Musik till er

Freeeeeeeedag, fredag, fredag. Idag har jag... eh... sölat omkring, ätit godis och målat naglarna. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Jo, handlat till middagen. Det blir grillat! Gjorde precis en smarrig tzatziki som nu står och gottar till sig. Tzatziki + tomat + rödlök gifter sig himla fint i munnen vill jag lova!

Vädret är trist. Precis som det brukar vara på sommaren här. Runt 15-16 grader och molnigt. Blä. Men det är i och för sig bra att det är lite dåligt väder, då blir det extra trevligt när vädret väl blir fint! Kontraster, kontraster.

Jag lyssnar på mycket musik nu. En hel del "wizard rock" men även annat. Det ger en sån härlig känsla i magen, men det gäller att jag får välja musiken. Annars tycker jag lätt att det bara blir till en pina. Särskilt radion. Usch, jag avskyr oftast radion!

Här kan ni få min spotifylista för sommaren! Dela gärna med er av era också, kanske att jag hittar någon godbit där, trots att andra valt ;)

Vet inte vilken av dem som är rätt, så ni får båda. Eh. Alltså, det är samma lista, men olika koder..
Summer 13'

Summer 13'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar