Followers

söndag 2 juni 2013

Jag gör det igen!

Muhahahahah! Än en gång gick jag från tanke till handling.

Varmt ute. Vaaaaaarmt. Över 23 grader och strålande sol. Det har gått två timmar sedan lunchen, jag är inte hungrig (ätit en del godis) men inte heller mätt.
Sugen på glass. Mmm. Lösning; gå med syster och köpa glass.

Tydligen så fanns inte tuttifruttsströssel, såklart. De hade typ slutat säljas eller något! Aaaaaaaah! Men jag fick jordgubbskulor, fungerar också prima. Stor bägare mjukglass med jordgubbskulor, tack!

Blir gott med middag sen - grillad kyckling i ugn med ris och sweet chili sauce. Nomnom.

Nu ska jag öva tal. Massor med gånger.


Hittade nyss den här:
JAG VILL HAAAAA http://www.roliga-saker.se/harry-potter/harry-potter-hogwarts-flagga/691425625
Ps. Jag fyller år den 25e september...

1 kommentar:

  1. hej, det finns hopp!! välkommen att besöka min relativt nystartade blogg om återhämtning från psykisk ohälsa (bla anorexi och borderline). fokus ligger just på hur man tar sig vidare och att det är fullt möjligt. kika gärna in och botanisera bland texter och funderingar och lämna gärna en kommentar om du fastnar för någonting eller bara vill uttrycka en (konstruktiv) åsikt. tack för mig!

    http://tvahimlarpavarandra.wordpress.com

    SvaraRadera