Followers

måndag 20 maj 2013

Tröttast i Världen

Sömnen är inte nådig med mig! Först var det eurovision på lördagen och jag kom inte i säng förrän vid ett och somnade vid halv två. Sen ringde väckarklockan endast sex timmar senare - upp för frukost! Blä! Rätt så pigg klarade jag söndagen, första dagen med för lite sömn brukar gå okej.

Söndag. Dagen flöt på, otroligt varmt. Jag satt uppe till klockan halv tio (tiden bara rann iväg) och då kom jag inte i säng förrän vid tio och somnade vid kvart i elva. Klockan fem på morgonen vaknade jag, superkissnödig. Sen gick det inte att somna om. Knappa sex timmar varje natt är verkligen inte min grej. Jag är en zombie i skolan typ. Tack och lov slutar jag redan vid 11, egentligen har jag en lektion till med då är det fysik och ska skrivas prov- ett prov som jag inte kan ett smack på. Då är det bättre att skjuta upp den och skriva när jag faktiskt känner att jag får godkänt.

Lunchen kommer att bli god i alla fall. Det finns lammstek var sen igår och även nässelsoppa. Tvårätters alltså! Eller trerätters, kaffe och choklad sedan. Hihihihi, börjar kurra i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar