Followers

måndag 20 maj 2013

Konstigt värre

Uschuschusch. Inte bra! Jag gick och lade mig vid strax innan tre, tänkte bara vila lite. Två och en halv timme väcktes jag av att maten är klar. Två och en halv! Det är verkligen inte bra. Hur ska jag nu kunna somna ikväll? Det värsta är; jag känner mig inte ett dugg mera utvilad, snarare tvärtom.

Matlusten är långt ifrån på topp. Jag lyckades peta i mig lite mat, men alldeles för lite. Får lov att äta ett rejälare kvällsfika. Tur att jag varit noga med att äta bra under resten av dagen.. men nu med min viktuppgång i sikte är det dåligt att jag inte kan få i mig en bra middag. Blä. Ännu mera stress alltså, förutom skolarbetet.

Det går inte så bra. Denna vecka är det;

Fysikprov (var idag, jag kunde inte skriva) - Måndag
Inlämning argumenterande text - Tisdag
Inlämning fysikuppsats (inte ens börjat) - Onsdag?
Religionsprov - Torsdag
Punktorientering -Torsdag
Matematik-nationella - Fredag


Har säkert glömt något. Ska dessutom förbereda inför debatten nästa vecka. Har ju rester också som ska vara inne snarast möjligast;
Religionsuppsats
Fysik labbrapport


Blä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar