Followers

måndag 20 maj 2013

Lista


Jag borde plugga. Eheh. Därför gör jag denna! Kan vara lite kul för alla nya läsare som trillat in den senaste tiden också :)

1. Fullständigt namn? Tua Morid Lövdahl
2. hur gammal är du? 17.65 år!
3. Vart bor du? Strömsund
4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa, Kaninchen och ibland syster Moa
5. Färg på ditt hus? Vitt
6. Hus eller lägenhet? Hus
7. När är du född? 25e september
8. Klass? Na2!
9. Vilket år tar du studenten? 2014
10. Något jobb? Nä
11. När gick du upp i morse? 06.03. Men vaknade vid 05.05..
13. Duschat idag? Nä, jag duschar i princip alltid på kvällen
14. Kramat någon idag? Nää
15. Pussat någon idag? Nää
16. Vad har du ätit idag? Frukost, en supergod lunch, mellanmål, middag..
17. Dagens klädsel? Jeans, grön tröja, en kort "klänning" /långt linne
18. Dagens smink? Bas, mascara, eyeliner, lite kopparfärgad ögonskugga
19. Dagens sötnos? Kaninchen!
20. Dagens roligaste? Jag vet inte, känns som om dagen bestått av att sova

Socialt:
21. Har du många vänner? Tillräckligt :)
22. Hur många har du kysst? Muhahah, secret!
23. Vem kramade du senast? Vet inteee, Hanna kanske
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Uhm
27. Har du pojk-/flickvän? 
28. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån? Michaela

Favorit:
(just nu)
34. Dryck? Mandelmjölk
35. Färg? Mörkröd
37. Stad? Hmm, någon fin stad i USA. Måste nog säga San Francisco
38. Land? Grekland
39. Ämne i skolan? Matematik
40. Människa? Jag har inga favoritmänniskor!

Senaste..
41. Personen du tänkte på? Michaela, jag skrev ju om henne på fråga 29
42. Gången du åkte bil? Igår
43. Gången du spydde? Kommer inte ihåg, kanske förra sommaren, under influensan i juni
44. Gången du grät? Hm... vet inte. Förrförra helgen eller nått
45. Pizzan du åt? Påsken detta år
46. Gången du var i Göteborg? Påsken detta år ;)
47. Gången du var i stockholm? Hm.. uhm. påsken detta år, jag bytte tåg där
48. Gången du var full? Sånt sysslar jag inte med!
49. Gången du var hög?  Inte det heller
50. Gången du rökte? .. och inte rökning heller
Antingen eller:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Det beror på, men jag gillar att vara hemma
54. Tvspel eller datorspel? Datorspel
55. Singel eller upptagen? Singel
56. Hångla eller ha sex? Äh
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Ingetdera
58. Ragga eller bli uppraggad? Hm... jag raggar inte.
59. Big Brother eller Paradise hotel? Ingetdera
60. Blont eller svart hår? Blont om det är jag som ska ha det. Annars tycker jag båda är grymt fina, på rätt personer såklart!
61. Har du blåa ögon eller bruna? Måste man ha antingen blåa eller bruna? Mina är i alla fall väldigt gröna!
62. Choklad eller lakrits? Båååda! Men jag äter nog mer choklad än lakrits (hehehe mycket mer) så det blir väl choklad. Men lakrits är hemskt gott också
63. Göteborg eller Stockholm? Götrborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Nä, ingetdera. 
66. Pizza eller kebab? Kebab
67. Randigt eller prickigt? Randigt, tror jag
68. Älska eller älskas? Båda!
69. Leva eller dö? LEVA!

Antal:
70. Personer du älskar? Hm
71. Personer du hatar? Jag hatar ingen
72. Gånger du varit full? Sysslar inte med sånt
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? O_O
74. Glassar du ätit på en dag? Tror bara jag ätit en om dagen, men jag vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? Ingaaa
77. Kuddar i sängen? Tre
78. Personer du saknar just nu? Hm
79. Gånger ditt hjärta brustit? Mitt hjärta är intakt

Vem:
80. Vill du kyssa nu? Ingen!
81. Ska du träffa imorgon? Familjen, klasskamraterna
82. Sjöng du senast för? Duschen
83. Hade du senast en msn-konversation med? Msn finns inte längre..
84. Spelade du tvspel med senast? Det vet det tusan, var nog över fem år sedan
85. Vill du ta med på resa nu? Hm...... mig själv. Jag vill på resa!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen O_O
87. Förtjänar att dö? ABSOLUT INGEN!!
88. Är söt? Kaninchen
89. Fick dig att gråta senast? Jag.

Vad:
90. Gör dig glad? Längtan till något som man verkligen vill/ska göra
91. Gör dig ledsen? Stress och att ha en massa saker som måste göras
92. Vill du helst göra nu? Sova och sedan vakna upp och ha sommarlov i morgon och alla saker som ska göras är gjorda!
93. Önskar du att du slapp göra? Allt skolarbete.
94. Vill du ha nu? En riktigt bra sömn.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Hm.... pengar. Jag är så rolig..
96. Längtar du till? Tills man kan springa runt i blommiga klänningar utan att frysa
97. Tycker du om dina betyg? Mnja, de är nog bra, men som jag alltid känner kan de bli bättre. Är i grunden nöjd. 
98. Ångrar du i ditt liv? Jag vet inte om jag ångrar något. Visst kan ätstörningen vara jobbig och hemsk- men ångrar? Den är nog ändå en nödvändig del i mitt liv och jag kommer att se tillbaka på den och känna att den utvecklat mig
99. Är det bästa som hänt dig? Att jag föddes!
100. Hur mycket är klockan? 19.22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar