Followers

onsdag 29 maj 2013

Puh

Dagen till ära har jag gjort klart två grejer på min lista! Sååå skönt! Fysikprov och engelska-debatt. Mitt lag vann på debatten, biobiljetter! Tjoho! Problemet är väl bara att närmaste biosalong ligger tio mil från mig, så vet det tusan när jag ska dit. Kanske får tråkigt en sommarkväll och ägnar dagen till bio.. blir ju ett dags-projekt i alla fall.

Fysikprovet gick... jag vet inte. Okej i alla fall. Klarade det nog och för mig är det huvudsaken. Nu har jag bara två grejer kvar i fysiken.. uh. Jag satsar däremot endast på det argumenterande talet nu, ska hålla den på måndag så det är den som är mest akut! Puh!

Fick en av mina favoriträtter till middag - tacos! På köttfärs denna gång, grymt gott. Mycket majs är viktigt. Jätteviktigt. Och tacosås, i häärliga mängder. Jag äter halva sås-burken själv!

Vädret kan man inte klaga på idag i alla fall. Runt 22-23 grader och strålande sol! Midsommarblomsterna blommar redan, plockade en bukett efter skolan. Lite häftigt ju, det är inte ens juni än!


Prov i fysik (elektricitet)
Fysikuppsats
Fysiklabbrapport
Nationella skriftligt i matematik
Debatt på engelska
Samhällsfrågor
Religionsuppsats
Argumenterande tal

Gjort klart två saker till ser jag nu, som jag inte tagit bort på min todo-list. Hihihihi. Nu är de överstrukna i alla fall!

Såhär såg jag ut inför debatten. Gjorde mitt bästa i att se proffsig ut! Håhå

1 kommentar:

  1. Sv: Det känns verkligen som jag tagit rätt beslut. Och jag VET att det kommer vara värt det. Kram!! :)

    SvaraRadera