Followers

onsdag 1 maj 2013

Längtar Julen 2013

längtar julen 2013
2


Kikade precis in trafikkällor, alltså varifrån folket kommer som läser min blogg. Via google kommer tydligen en hel del och just nu, halv nio, har det kommit in läsare genom att googla "längtar julen 2013" och jag kan inte annat än att hålla med!

Hihi. Jag älskar trafikkällor-funktionen. Ibland får man upp lite underliga sökord så som gegga, för att jag klagar och alldeles precis nu "zsåäö".

Vanligast är dock "på väg ned" och "på väg ned blogg". Antar att jag har några trogna läsare därute som kommer hit genom google-sökvägen!




Julen 2011.


Julen 2012. Jag längtar också efter julen, jättemycket faktiskt. Gillar ALLT som har med den att göra! 

1 kommentar:

  1. Åh, jul är ju sååå mysigt! Men först vill jag gärna ha sommar! :D

    Sv: Precis! Jag håller med, tjock krämig yoghurt är så gott! vissa vaniljyoghurtar med! Ska pröva dina tips, låter smarrigt!
    Haha jag tycker precis tvärtom, att det verkar som att ni i Sverige har ett mycket större utbud på yoghurt! :D Kram!

    SvaraRadera