Followers

tisdag 30 april 2013

Svar på kommentarer

Carro säger:
hur många satser gjorde du egentligen till den sjunde bilden?:D på Recept: Banan-jordnötssmör-pannkakor
Svar: Åh, det var bara en sats! Men jag stekte dem små, väldigt små. Typ en matsked smet till varje plätt. Sen var det en stor banan också, vilket nog bidrog lite till hur många det blev. Jag gillar att de är små, först blir det vackert och sen så tycker jag att smaken kommer fram bättre då, konstigt nog!

Anna Skaff säger:
Jag gjorde dina bananpannkakor idag!! De var supergoda! Tack Tua! på Recept: Banan-jordnötssmör-pannkakor
Svar: Åh, vad roligt att du tyckte om dem! De är verkligen supergoda. Måste nog göra dem snart igen.. :)

cicci säger:
Vad härligt att du försöker bryta det här nu, en gång för alla! Du kan fixa det:) på Idag är DAGEN
Svar: Det är verkligen härligt :) Är helt övertygad om att jag fixar det, finns liksom inget annat val! Jag måste vara betydligt bättre till sommaren, så är det bara. Det går inte i rasande fart erkänner jag, men det går framåt helt klart. Gör framsteg hela tiden jag måste också pusha mig själv att trycka på ännu mera, för att verkligen lyckas.

Ebba säger: 
Härligt! på Idag är DAGEN
Svar: Hihih ja, riktigt härligt är det :D

Anja säger:
Hemskt mysig grötbild du har tagit! Rutiner och vanor är bra i en viss sund utsträckning. Bra initiativ Tua att du byter. Du är väldigt medveten om din sjukdom. Det är bästa vägen ut tror jag. Sen tycker jag det kan vara ganska kul att b(r)yta en vana. Det kan göra dagen lite extra speciell. T ex med en annan kopp. Ha en fin vårvarm helg, vännen! på Bryta vanor
Svar: Tack! Jag har länge varit fullt medveten om sjukdomen men inte riktigt insett konsekvenserna av det jag gör. Tack och lov börjar det klarna allt mer eftersom tiden går. Vanorna har jag fortsatt att bryta, jag planerar inte i förväg nu. Trots att jag brukar äta gröt till frukost på vardagar åt jag i morse en tunnbrödstut  med skinka och senap, samt en skål yoghurt med kanel och socker - bara för att jag var sugen på det!  :)

Jasmine säger:
Vet hur du menar, och känner igen mig i det du skriver. Det kan vara så himla svårt. Men du kommer klara det här! Kram :) på Viktuppgång - svårare än anat
Svar: Ja, det är himla svårt.. men givetvis, jag är helt inställd på att klara detta! Måste lyckas få perspektiv på hur mycket jag behöver äta för viktuppgång, nu testar jag mig fram. En sak är säkert dock: det krävs nog betydligt mer än vad jag tror! Kram :)



Nu så ska jag njuta av lite välförtjänt vila! Ingen skola i morgon, tjoho, men en del plugg antagligen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar