Followers

fredag 17 maj 2013

Annat än S

Aha, åhå, vad är det för dag idag? Jo! Det är fredag! Hurra, hurra, hurra!

Okej. Jag vet inte vad det där var för något. Men härligt att det är fredag i alla fall! Det känns alltid lika bra med fredagar, även om jag har en stor drös med saker att göra. Högen minskar tack och lov sakta med säkert i alla fall... Nu känns det som om jag bara har pratat om skolan i ett par dagar och det har jag ju också gjort - helt enkelt eftersom skolan är centrum i mitt liv just nu.

Maten då, hur går det med maten? Jodå, jag äter. Idag hade vår mentor bakat en riktigt god chokladkaka eftersom alla kom på engelska-nationella, vilken jag i alla fall smakade på, tillsammans med en klick grädde. Jag har känt mig varmare de senaste dagarna, varmare än vad jag brukar. Det kan i och för sig bero på att det faktiskt är närmare tjugo grader utomhus, men jag hoppas i alla fall på att det har att göra med att jag är på väg upp i vikt!

Nu blev det visst bråttom. Dags för sista lektionen! Religion! Whiih!
Ah! FORT IVÄG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar