Followers

onsdag 15 maj 2013

Allt som SKA göras

Prov i fysik (kärnfysik)
Prov i fysik (elektricitet)
Fysikuppsats
Fysiklabbrapport
Nationella muntligt i matematik 
Nationella skriftligt i matematik
Debatt på engelska
Samhällsuppsats
Samhällsfrågor
Religionsuppsats
Religionsprov
Argumenterande tal
Argumenterande text
Orientering (idrott)


-SOMMARLOV!

Som ni ser.. det är en bit kvar kan man säga. Ehehhe. Och det lär nog tillkomma flera saker också, bläh. Denna lista gör mig hemskt stressad.Jag ser den framför mig i huvudet hela tiden, allt som ska göras. Fysikprovet gjorde jag idag, samhällsuppsatsen lämnade jag in i söndags. Men den sitter ändå kvar, den går inte att släppa. Allt sitter kvar - hur gick det? Vad skrev jag? Jag har försökt släppa mina höga förväntningar på mig själv, men efter elva år i skolan sitter de som berget. 

Blir lite att jobba på alltså.

1 kommentar:

  1. Hej Tua, och tack för en bra blogg! Jag har en liten fråga. Jag dricker vääldigt mycket (vatten, kolsyrat vatten och te), säkert upp emot 3-4 liter om dagen. Samtidigt är jag underviktig (BMI ca 16,5). Tror du detta kan ha något samband? Jättetacksam för svar!

    SvaraRadera