Followers

tisdag 16 april 2013

Dagens Godaste

 Jag har börjat med en liten grej här på bloggen! Ni ser här till höger? "Dagens godaste"

Där kommer jag att skriva in det godaste jag ätit på hela dagen! Det kan vara allt möjligt, så som en hel måltid eller en ovanligt lyckad kombination - eller bara en helt perfekt jordgubbe eller nått. Ni förstår, det godaste helt enkelt!

Idag var det lätt kvällsfikat. Jag kokade havregrynsgröt (som kokade över första gången, aargh) och hade sedan skivad banan och havremjölk på. Växlade med jordgubbssylt och rismjölk. Jag brukar nämligen tycka om att inte bara äta en sak till min gröt, utan flera.. ofta varierar jag bland några olika sylter och kanel&socker.  Det blir lätt frukosten i morgon också!

Jag brukar ha en halv banan på gröten, ca 1 dl mjölk och olika mängd sylt.Allt ifrån någon matsked till flera matskedar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar