Followers

måndag 20 februari 2012

Svar på kommetar "överäta"

S har kommenterat inlägget "Motion är bra i rimliga mängder"


Hej! vad menar du med att du har slutat överäta?
Och nä du ser inte ens lite tjock ut!<3



Svar: Hej! Jo, med att jag har slutat överäta menar jag att jag har slutat äta mer än vad jag behöver, alltså för att gå upp i vikt. Eftersom jag bara gick upp det första kilot med näringsdrycker och de andra sex utan så kan du ju tänka dig hur mycket jag har behövt äta! Alltså äter jag normalt med mat nu och inte överdrivet med choklad, godis, bakverk eller liknande. :) Förut blev det ju något extra minst tre gånger per dag- plus efterrätt! Jag såg ju också till att äta många våfflor tills jag verkligen låg på marken proppmätt, men nu äter jag precis lika mycket som en annan normalviktig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar