Followers

tisdag 21 februari 2012

Tristess

Idag har det varit månandens hittills tråkigaste dag. Vad har jag gjort? Ingenting. Det är det som är problemet. Jag har suttit i min säng, med min dator och gjort exakt ingenting ungefär 90% av dagen. Hur känns det? Väldigt dåligt. Jag borde göra massvis med saker! Inte heller har jag gått i skolan. Nej. Jag tillbringade min natt vaken med mycket magont och mådde ju inte bättre i morse direkt. Och inte bättre nu heller, tyvärr.

Jag har heller inte vågat äta stora portioner (normala) åt gången, eftersom jag har varit rädd för att det ska komma upp igen. Uh. Jag mår illa... Ska i alla fall se till att göra klart engelskan, den ska vara klar i morgon och eftersom jag egentligen haft hela dagen på mig borde det ju inte vara några problem. Jag orkar bara inte. Somnade nyss sittandes.

Ingen semla har det heller blivit. Jag är inte särskilt förtjust i dem, speciellt inte grädden, men av tradition borde man kanske äta en. Nu får bara ordet semla min mage att snurra runt ett varv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar