Followers

måndag 20 februari 2012

Måttligt stolt tjej

Hihi. Idag följde jag med min syster på en av hennes träningar. Vi var själv i salen så jag testade på lite saker. Började mjukt, eftersom jag inte visste hur mycket jag orkade. Efter ett tag försökte jag med handvolt. Och efter ett antal försök med passning av min syster klarade jag det! Whoooh! Jag kunde ju inte ens göra handvolt på matta när jag gick i gymnastik för ett antal år sedan! :D Blev så glad att jag ville studsa omkring, vilket jag också gjorde. Nu är jag verkligen sugen på att börja med gymnastik igen. Men det finns ingen grupp för min åldersgrupp. Blö. Ibland avskyr jag att bo på en liten ort!


Hihihi. Misslyckades lite där på första försöket, så jag körde igen :D

1 kommentar:

  1. du är sjuukt grym Tua!! Jag gillar att inlägget är taggat som "hejdå ätstörning"

    SvaraRadera