Followers

fredag 17 februari 2012

Svar på kommentar

Anonym har kommenterat inlägget "Känna"

Snälla,vad är inte ok?
Du får inte sjunka tillbaka,
jag blir ju hela tiden inspirerad av dig


Svar: Allting är just nu väldigt okej! Jag menade mest att det är viktigt att inte låtsas som om alltid är över och att tankarna finns där, för annars är det lätt (i alla fall för mig) att omedvetet slinka in på dåliga banor igen. Jag måste verkligen hela tiden påminna mig om vad jag gör och ställa mig själv frågan om det är jag som vill det eller inte.  Jag har alltså absolut inga planer på att falla tillbaka, för det är verkligen så ovärt det. Om jag det minsta känner att det inte var rätt val, korrigerar jag det på en gång! Alltså är det ingen risk för det :) Vill gärna fortsätta att inspirera folk, verkligen! Kan tänka mig att jobba med liknande i framtiden, kanske som dietist, och hur skulle det då se ut om man inte klarade det själv? Inte bra! Därför ska jag inte. Så enkelt är det. :)
Kram och ha det så bra!

1 kommentar: