Followers

torsdag 19 januari 2012

Tröttis

Idag har jag varit trött. Tröttare än vad jag brukar i alla fall. Jag somnade lite sent, låg vaken och pratade med Hanna hela natten! Vi byggde en "koja" på översta våningen i vår stora dubbelvåningssäng och la en madrass för utgången så att det blev nästan helt mörkt därinne. Sov som en stock i mörkret när jag väl somnade :P Där ska jag sova flera gånger, helt klart!

Nu har jag snart matte, näst sista lektionen idag. Uuuuh, den nya mattekursen "1c" är så seg. Vi håller på med saker som de inte gör förrän långt senare, egentligen. Komplexa tal heter det. Uff. Det är förvisso inte särskilt svårt, men det är mycket annat. Jag kan lägga upp några exempel på tal lite senare.

Just det, jag lovar att lägga upp en bild på mig och min nya frisyr, haha, när jag kommer hem!

Trevlig.. eh.. eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar