Followers

tisdag 17 januari 2012

Bild på mig

Mia Olsen säger:
hon är skit söt verkligen! hihi har sådan frisyr nu för andra gången, och var rödhårig innan. dock inte riktigt så rödhårig. hade nog aldrig passat mig! haha.

Men när kommer bilden på fina dig? :D

 Rött hår är verkligen härligt! Och jag gillar frisyren skarpt. är ju själv klippt lite liknande :) Jag är inte riktigt riktigt knallröd heller, snarare åt det lite mera mörkröda hållet, tvivlar också på att en knallröd färg hade passat! Det blir liksom.. för mycket. Men någon gång tror jag att jag vill testa tomatröd. Tomater är ju så gott. Kanske man kan ta med en tomat till frisören och säga; så vill jag ha? Dessvärre lär jag i alla fall behöva bleka håret då, det är nog lite för mörkt.. Hm..

Bilden på mig kommer i morgon hoppas jag! Min fina, fina vän Hanna ska sova över då (Harry Potter-maraton och Tacosmiddag yaay!)  och hon tar säkert gärna kort med min systemkamera. Det är lite svårt att ta självporträtt med den nämligen.. Självutlösare, spring, se glad ut, åh nej jag hann inte... Så brukar det bli.

Nu tror jag att jag ska klämma ned mig i säng riktigt tidigt. Matteboken var nog inget för mig ikväll och jag längtar efter ett mysigt täcke.. Upp med datorn i sängen, för med en madrass och mys! Mätt i magen är jag också. Grekisk yoghurt blandat med vaniljpulver och blåbär och sirap på är verkligen min favoritmat. Näst efter våfflor då.

2 kommentarer:

  1. ah okej! tack för svaret! :)
    sen sliter ju också bekningar på håret. iförsig är mitt hår ganska så "starkt" imed att det är så tjockt osv. men vill inte riskera något. tack vare svälten så har jag blivit så nojig med vissa saker. haha.

    det där lät gott också. längtar tills jag vågar äta tacos igen. saknar det jätte mycket. :(

    SvaraRadera
  2. Självutlösar-funktionen är inte att leka med. Jag misslyckas antingen med fokus eller uttrycket... ;) Smaskigt kvällfika! MUMS

    SvaraRadera