Followers

söndag 1 januari 2012

Nyårsaftonsbilder

Det var findukning, visst är servetterna fint vikta? Hihi, det gjorde jag!



Vi spelade monopol innan middagen. Det gick inte så bra...

Matsaaaaalen

Snart dags för middag..

Och vad blir det? Brysselkål och vinbärsgelé! Hihi, nej inte direkt..

Kalkon såklart! Andra gången jag åt det i mitt liv och det var så mycket godare än vad jag tänkt mig :)

Efterrätten jag gjorde. En variant på Saffransdessert (klicka för recept)  där jag fyllde botten på glaset med saffranssmaken och toppade med "Saffransdessert" men med rivet citronskal istället för saffran. Rekommenderas starkt!

Kan någon gissa vad det står tro? Dock kom inte hela med på bild..

Så här gott var det!

Mm, jag gjorde kaffe efter maten till de som ville ha.

Åt ost och kex hela kvällen!

Mina fyrverkeribilder blev inte direkt toppen. Ehe.

Skål för 2012!

2 kommentarer:

  1. Va fint ni verkar ha hemma=)

    SvaraRadera
  2. Kan du inte lägga upp steg för steg hur du viker servetterna? :D

    Kramar, Sigrid

    SvaraRadera