Followers

onsdag 11 januari 2012

Nu var det fest

Haha! Allting kan firas. Lyckan. Allt. Livet.
Då firar vi med kvällsfika! Är ni rädda för det  ni ser, tycker jag bara synd om er för att ni går miste om något! Nu mår jag bra. Ja, nu lever jag.

Glass (en hel del, hihi) med kakao på!
Ett par kex med camembert
En skål med grekisk yoghurt, apelsinmarmelad, jordgubbssylt och frysta blåbär!
Ett rostat bröd med marmelad
Ett par. eh.. många.. pepparkakor!
En ljuvlig kopp varm glögg..

Nu är ni allt rädda va! Ha, det är inte jag. Åh nu känner jag att jag lever. Jag gillar det. Varsågod finaste kropp, ta hand om dig nu under natten.

2 kommentarer:

  1. Du är stark. Du är en inspirationskälla. Tack till en finfin blogg, dina ord ger mig aptit :)

    SvaraRadera
  2. Du är värd alla gratulationer! Jag är så stolt över dig <3

    SvaraRadera