Followers

onsdag 25 januari 2012

Moment

By this right now, I am actually having english classes.. .Eheh.

Well. Idag är en bra dag! Det känner och vet jag. Nu ska minsann varje dag så länge jag bara orkar vara bra dagar! Tills det blir någon dålig dag. Men då blir det bra dagar sen igen! Viktigaste är ändå att merparten av dagar är bra dagar. Det är faktiskt okej att må dåligt ibland, även för en forna ätstörd. Jag menar, det hade ju ändå varit lite trist om livet bara flög fram som på räls..

Now, I have to return to my writing... Have a wonderful day!

2 kommentarer:

  1. Jag bara ÄLSKAR din blogg!!!! Den ger mig motivation att fortsätta kämpa mot äs. Du är så otroligt stark! Kommer dock inte in på bloggen från min dator av nån konstig anledning :-( Får läsa ikapp allt jag missat när jag är hos mamma och i hennes dator ;)
    Fortsätt kämpa och inspirera andra och ge aldrig upp!
    Stor kram Ida

    SvaraRadera
  2. skönt med en bra dag :) själv har jag nyss haft magsjuka som gjort att jag gått ner ytterligare något kilo, när jag håller på att kämpa med att gå upp.. Men tänkte i alla fall höta med dig vad näringsdryckerna du hade förr heter?:) ska själv börja med dryckerna snart och ville bara veta vad du hade!

    Tack tack för all pepp jag får utav dig:D

    SvaraRadera