Followers

onsdag 25 januari 2012

Svar på kommentar

anna har kommenterat inlägget "Moment":

skönt med en bra dag :) själv har jag nyss haft magsjuka som gjort att jag gått ner ytterligare något kilo, när jag håller på att kämpa med att gå upp.. Men tänkte i alla fall höta med dig vad näringsdryckerna du hade förr heter?:) ska själv börja med dryckerna snart och ville bara veta vad du hade!

Tack tack för all pepp jag får utav dig:D

Svar: Först, tack för kommentaren! :D Magsjuka är helt klart ingen höjdare när man kämpar med vikten. Det blir ju bara ÄNNU svårare att äta, och särskilt att komma igen efter sjukdomen igen... Men det ska helt klart gå, värre saker har du säkert gjort!
De näringsdryckerna som jag drack hette "Fortimel Multi Fibre" och jag tycker faktiskt att de var helt okej. Särskilt frysta och sedan häller man kaffe över. Om man gillar kaffe såklart! Jag gillade verkligen inte jordgubben.. det var verkligen kräkkänsla på den. Haha usch. Så jag råder dig att inte ta jordgubbssmak... Chokladen gick att dricka som den var också, men väl kyld, fast det blir en lätt järnbismak då. Bäst är alltså fryst! Inte lika söt och dessutom är det lite kul att äta "glass" när man ändå måste. Lycka till så mycket med dina näringsdrycker och jag hoppas att de hjälper dig!!! För mig var det gudomligt.
Kram!

4 kommentarer:

  1. Rekommenderas: vanilj och choklad.
    Bör undvikas: banan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, jag har aldrig smakat banan! Den fanns inte på mitt hämta-ut-ställe. Men jag kan tänka mig att det inte blir särskilt gott.. och att man inte gillar banan sen. Haha ): Chokladen och vaniljen däremot, den tröttnar man nog inte på samma sätt! Särskilt med kaffe över.. hihi

      Radera
  2. åh tack så mycket!:)

    SvaraRadera
  3. jag tänkte höra om det finns chans att kontakta dig via mail? har själv en blogg men vill inte använda den som "svar" kram S

    SvaraRadera