Followers

måndag 30 januari 2012

Matintag en vanlig måndag

Frukost! Rostat bröd med apelsinmarmelad och hallon samt en kopp kaffe med mashmallows!

Ett till rostat bröd med marmelad + hallon, sen åt jag ett knäckebröd med kaviar till också.

Lunch! Pastasallad på pasta, kallrökt lax, majs och gurka samt en sås av grekisk yoghurt och senap :D Mycket gott!

Efterrätt.. Fruktsallad av kiwi, jordgubbar och jordgubbssylt, kaffe med mashmallows och två After Eight.

Ehehe. litet mellanmål bestående av kaffe med mashmallows, after eight och kex!

Middag! Hårt tacoskal med massa stekta köttstrimlor i botten, sallad, tomat, majs, turkisk yoghurt, tacosås och gurka. Mums! Åt även lite till efter det, utan bröd.

Efterrätt! Kaffe med mashmallows och en skiva bröd med bregott. Ja, det är sött bröd och smakar verkligen efterrätt.. Som en riktigt god limpa!

Kvällsfika. Fil med flingor, müsli och valnötter sen åt jag ett knäckebröd med kaviar till också och en kiwi. Det var min matdag! :D Jag undrar förresten hur det är möjligt att ha en nästan hel dag hemma och inte hinna med annat än att äta och se på en film.. ehehe

1 kommentar:

  1. Guuud va mysigt! Jag vill också kunna bara vara hemma och mysa!!! Vad spg du på för film? Kraam <3

    SvaraRadera