Followers

söndag 22 januari 2012

Matintag en vanlig helgdag


 

Här med apelsinmarmelad, blåbär och lite blåbärssylt..

Med kaviar, grekisk yoghurt och lök!
Hallon, blåbär och lemoncurd.

En dubbel med kaviar, grekisk yoghurt och lök..

Ny favorit! Med grekisk yoghurt, blåbär och sirap. Mums! Det var sista våffelbilden..

Sen drack jag kaffe med ungefär 50/50 mjölk :)

Och på eftermiddagen åt jag en skål med nyponsoppa med en klick grekisk yoghurt.

Samt en rostad bit vitt bröd med kaviar.

Lite senare, slog suget till och jag åt en skål med grekisk yoghurt, blåbär och massa sirap samt drack en kopp kaffe.

Sen var det dags för middag! Bara någon timme efter senaste mellanmålet.. Jag var inte särskilt hungrig, men åt ändå en fläskkotlett och pressad potatis och lite pasta :) Sen drack jag kaffe på det! Men glömde fota.. aah.

Nu på kvällskvisten åt jag två rostade skivor vitt bröd med smör och kaviar på ena, och smör, apelsinmarmelad och blåbär på andra. Sen drack jag en C-vitaminbrus till. Och åt en apelsin. Men den glömde jag också fota. Fick med det mesta i matväg i dag i alla fall! :D Yaay! Blev ju lite konstigt eftersom jag sov över frukosten... men ja. Det gör ingenting om det händer ibland!

2 kommentarer:

  1. Åh Tua, du är underbar som verkligen tar tag i allt det här och blir bättre. Jag önskar nästan att jag var lika stark som du <3

    SvaraRadera
  2. så fina bilder. börjar ju dreggla här nästan ju haha! ^^
    tack för inspirationen fina du, och gaah vad jag längtar tills jag vågar äta våffel igen!

    SvaraRadera