Followers

måndag 16 januari 2012

Upp lite till!

Jag vet att vågen inte bara väger det man väger så att säga, utan även vätska. Ändå kan jag inte låta bli att dansa mina glädjeskutt och dela med mig av min vikt för alla när jag vägde mig i morse. Det var ju en himla massa upp!
BMI 17.15 har jag.

Jag är verkligen en mästare på att gå upp! Från bmi 15.0 till 17.1 på en månad! Och då drack jag bara näringsdrycker i två veckor ungefär. Hihi.

Tuas mirakelkur! Gå upp fem kilo på EN MÅNAD!

Från vikt till bilkörning.  Igår var jag ute och körde bil, övningskörde. Det gick... bra... när jag kunde hålla mig på vägen. Här uppe i de snöiga skogarna plogar man ibland lite konstigt och vägbanan ser ut att sträcka sig längre ut i dikerna än vad de gör. Såå, jag körde på vad jag tyckte var en väg, när bilen plötsligt ryckte åt sidan och trots att pappa förvarnade mig ett par sekunder innan, lyckades jag inte hålla mig kvar. Det går helt enkelt inte att styra när man kommer utanför vägbanan med något hjul.
Sen hade jag ingen täckning också såklart. Så jag kunde inte ringa om hjälp. Och upp, det kom vi inte på egen hand! Var helt fast, fastän vi har fyrhjulsdrivet... Dock kom det förbi en snäll man, som kunde dra upp oss med sin egna fyrhjulsdrivna. Tur var väl det!

Jag skrattade och allt gick bra. Det var på något sätt riktigt komiskt och jag tvivlar på att jag kör i diket igen...




4 kommentarer:

  1. HAHHAHAHAHA TUA <3
    åh jag ser INTE fram emot dagen då jag måste börja övningsköra... varning på stan i stockholm

    SvaraRadera
  2. FY TUSAN VAD DU ÄR BRA!!!

    SvaraRadera