Followers

måndag 26 december 2011

Svar på kommentar

Johanna skriver: Du är så himla stark, vet du det? Helt sjukt, älskar att läsa din blogg! Har du varit inlagd någon gång? Kraaam 


Åh, tack! Jag blir så otroligt glad i själen av att läsa sådana här kommentarer. Jag läser och följer din blogg med, hihi, fastän jag är sparsam med kommenterna där och jag kan inte säga annat än att du är minst lika stark du med! Jag har inte varit inlagd, utan bara, liksom du, haft det "hotet" hängande över mig. Och när dietisten beslutade sig för att akutsätta in näringsdrycker, var det antingen det eller att bli inlagd som gällde. Helt enkelt för att bryta svälten (som jag inte ansåg mig vara under- jag åt ju mängder med mat!) och jag är riktigt glad att jag slapp inläggning. Det känns på något sätt mycket bättre att göra det på hemmaplan, med god, vällagad mat och näringsdrycker på det då.
Goooood fortsättning och gott nytt år! KRAM!

(Ps. Jag gillar din kamera! Hihi. Vi är nog rätt så lika ändå. ds.)

1 kommentar:

  1. Tack för svaret <3 Det låter som du har samma situation som jag, jag trodde också att jag var ute ur svälten men det var jag tydligen inte.. när är man det måntro? Näringsdryckerna är riktigt jobbiga.. äckliga o fyllda med energi, himla irriterande!

    SvaraRadera