Followers

onsdag 28 december 2011

Den här dagen alltså

Åh, vilken matdag! Haha, jag sa att jag ska upp idag, och tro mig, det har jag :D Känns så jäkla bra. Nu ska detta få hålla i sig, kommer jag nog att ha klarat mitt mål till nyår. Jag hade inte tänkt räkna ihop något, men nu kunde jag inte låta bli :D

Två skålar med fil och müsli - 180 kcal
Spaghetti och köttfärssås två portioner - 370 kcal
30 g apelsinchoklad - 170 kcal
Vaniljbulle- 300 kcal
Två latte med ca 3 dl standardmjölk - 180 kcal
Två tobleronebitar och två aladdinpraliner - 300 kcal(minst, hihi)
En stor portion fläskfilé med kantareller, gräddsås och potatis + lingonsylt = 450 kcal (kan vara runt 600 också, har ingen koll)
En näringsdryck - 300 kcal
eh... 7 aladdinpraliner+ en tobleronebit - 450 kcal

summa: 2700!! Hahahahaha,, det känns så jävla bra. Jag menar det faktiskt. jag ångrar mig inte ett dugg. Idag minsann, har jag kanske gått upp i alla fall ett hekto med lite tur! Liknande nu fram till nyår och jag har klarat ett bmi på över 15.8! I morgon blir det lätt tre näringsdrycker + en massa choklad och vanlig mat. Nu kör vi hårt här! Jag är så stolt. Tro mig. Tänk att jag är äcklig, gör bara det, men det här känns förjävla bra.Jag älskar att känna mig rund nu. För det gör jag. Tror faktiskt att jag ser en liten skillnad också. Särskilt i ansiktet. Är så röd xD Hahaha. <3 livet. Och ni. TACK för alla fina kommentarer!!

1 kommentar:

  1. Åh, som jag kommenterat innan: blir hur glad som helst när jag läser vad du skriver, att det går så bra. Detta är du värd!

    SvaraRadera