Followers

lördag 24 december 2011

Dag 100: Tänka sig

Det blev en bra jul ändå för mig. Efter ett helvetiskt halvår, fick jag i alla fall en riktigt bra jul. Jag kunde inte varit mera nöjd! Inte en enda näringsdryck idag, men jag har nog mer än väl överstigit det jag behövde ändå. Hihi. Har ätit en halv aladdinask nästan helt själv och måååååånga "Noblesse" med mörk choklad och apelsin. Sen julbordet såklart! Massa olika saker blev det.Sen blev det lite mera choklad och ännu mer choklad till efterrätt.. Hehe. Nu måste jag verkligen sova! Men ville få fram att efter det här slutar jag med "dag XX" då jag känner att det inte behövs längre. Nu är det inte tiden från det att jag "bestämde mig" för att bli "frisk" som räknas- det var trots allt bara lögn, utan vad som verkligen händer. Alltså, inga mera obetydliga siffror!

Dukningen :) Jag vek servetterna!

Julgranen, visst är den fin?


Matsalen med bordet

Egentligen en taffel, men vi använder den delvis som serveringsbord.

Förrätten! Olika sillsorter, sallad, kex med camembert, gravad lax med gravlaxsås, varmrökt lax, vindruva..

Varmrätten! Tunnbröd med skinka och senap, kalvsylta, sill, sallad, varmrökt lax, potatis, champinjonomelett, päron, vindruva, camembert.. Jag tog mera efter det här också.

Mums!

Sen var det julklappsöppning såklart. Jag fick bland annat ett stativ! :) En helt underbar jul. GOD JUL!

1 kommentar:

  1. Åh, vad fint ni har det, ser jättemysigt ut. Vad kul med ett stativ! Och vad bra att Julen blev lyckad. Du är så himla stark!

    SvaraRadera