Followers

onsdag 15 oktober 2014

Låst anmälan

Sista dagen för anmälan till vårterminen på svenska universitet är här. Min anmälan ligger fint inne på antagning.se och jag kan inte vänta till den 10e december när jag får veta resultatet.. Jag har tagit bort en kurs nu och har bara en kvar, den jag så himla gärna vill in på. Imorgon hade jag tänkt berätta vilken kurs jag anmälde mig till! :D

Igår tittade jag på när mitt "team" i Dota 2 ägde sönder ett annat team i Star Cloud League http://www.star-cloud-league.com/). Jag är en standin, så om någon av originalspelarna inte kan spela kan jag hoppa in i dess ställe. Vill det dock inte, då jag är rädd att jag kommer förstöra hela matchen genom dumma beslut tagna under stress. En spelar kan verkligen förstöra en hel match om det vill sig illa.

Köpte grillad kyckling från Marks & Spencer igår och hallelujah vad god den var! Det gör jag definitivt om.


3 kommentarer:

  1. Vilken kurs har du sökt, då? Nyfiken....

    SvaraRadera
  2. Vad heter ditt team? :)

    SvaraRadera
  3. Åh, min pojkvän spelar också Dota och håller på att sätta ihop ett Team. ^^

    SvaraRadera