Followers

tisdag 28 oktober 2014

Göra idag!

Det här kommer bli en sån där supervanlig bloggpost där bloggaren berättar om vilken otroligt fantastiskt dag han eller hon ska ha. Bara för att förvarna er.

Idaaaag hade jag tänkt gå till City Centre och försöka kolla ut ett par jeans. Det är alltid lika svårt att hitta jeans som passar perfekt runt både höft och midja - "high waisted jeans" är min nya superfavorit och de är ändå svårare att hitta bra passform på än jeans med låg midja.

Jag hade också tänkt kolla efter något att klä ut sig till på halloween. Är lite frestat att köra på en "Rosie the Riveter" men det kanske är lite för enkelt. Har allt hemma då förutom den där bandanan hon har runt håret. Har ni några tips på halloweenutklädnad uppskattar jag det innerligt! Kommer inte vilja spendera en förmögenhet på det i alla fall.

Måste också hitta på något suveränt till middag, ätit potatis- och purjolökssoppa lite FÖR mycket den senaste veckan. Funderar nu på ungsbakad potatis och en rejäl köttbit. Hallelujah.

Dessvärre regnar det lite idag och jag har inte införskaffat ett paraply ännu. Smart, Tua.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar