Followers

måndag 8 september 2014

Svar på kommentarer - Boende i Glasgow, Sims

Anonym har kommenterat inlägget "Tid": 

Vet du hur ditt boende kommer att se ut i Glasgow? Egen lägenhet, ska du dela lägenhet med andra, studentlägenhet, studentkorridor..? :) 


Svar: Javisst, det vet jag! Jag kommer att bo i en lägenhet med fyra andra. Vi kommer att ha separata rum men dela kök, vardagsrum och två toaletter. Jag bor på gångavstånd från centrum och så gott som mitt emot Glasgow Universitet, ett helt perfekt läge alltså.

Vilka jag ska bo med, får jag se på lördag.  Det är med största sannolikhet studenter däremot, eftersom det är ett studentboende. Så... man kan väl säga att det är som en studentkorridor! :)

Michaela har kommenterat inlägget "Tid": 

Finns ju Sims.... 


Svar: Oh ja! Det finns det. Men det är lite tufft att spela The Sims 4 (!!!!) mer än fyra timmar på dagen.. Kanske fem. Och då finns det typ 12 timmar till att fördriva varje dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar