Followers

onsdag 11 juni 2014

Stuuudent

Imorgon är det min tur.

Då tar jag studenten.

Ska upp innan fem och göra mig i ordning, då klassen ska träffas för champagnefrukost (aka choklad och frukt) redan innan sju.

Hoppas på fint väder. Det åskade och haglade som tusan för några timmar sedan, så förhoppningsvis slipper vi det värsta regnet imorgon. Enligt väderleksprognosen ser det ut att bli torrt- men vad vet man, detta åskoväder var inte direkt förutspått.

Jag känner mig.. inte nervös, men förväntansfull. Under många år har man sett fram emot den dag då skolan, skolan verkligen tar slut. Imorgon sker det. Imorgon....

Min syster Moa ska ta kort med min systemkamera, så det kommer att komma upp bilder så småningom :)

Nu ska jag försöka sova! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar