Followers

måndag 28 april 2014

Dålig uppdatering

Påskveckan har gått.
Jag var varit på språng hela tiden, åkte på långfredagen och kom hem igår. Inte sovit en natt hemma, utan rest över hela Sverige. Varje dag har haft sina projekt och jag har inte haft någon tid alls att sitta ned vid en dator och blogga. Ibland hinner livet ikapp en!

Det har varit flera positiva nyheter. Jag håller nu på att skriva ett reportage för en tidning som ska ges ut här i Jämtland och imorgon ska jag på arbetsintervju. Under första maj lär det vara möte med mitt parti skulle jag tro och sen, under vecka nitton, ska jag hela veckan läsa marinbiologi i Norge med min naturklass. Det ser jag verkligen fram emot!

Maten har gått perfekt. En dag åt jag till och med två stycken hamburgare till middag, även om det tog emot lite grand så blev det inga problem. Att äta borta och ha lite oregelbundna tider har inte heller varit något problem. Det är så härligt att känna sig fri, fri från matbesvär och matångest.

Snart är det studenten. Herrejisses.

Varit många otroligt varma dagar också. Här låg jag utslagen i soffan av värme och trötthet, då sömnen ibland bortprioriteras när det är mycket på gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar