Followers

onsdag 22 januari 2014

Svar på kommentarer

Anonym sa: 
Tack så hemskt mycket för svaret! Fick svar på allt jag undrade i min kommentar och lite till :D
 Får alltid inspiration när jag kikar in här och jag hoppas att du fortsätter blogga och inspirera
 med dina vettiga svar, åsikter osv :) Kram hoppas du har det bra! på Svar på kommentar "Minst"

Svar: Inga problem! Jag tycker bara att det är roligt att svara på alla möjliga 
sorters frågor och extra roligt är det när svaren kan hjälpa!
Hoppas att allting går bra för dig och att du lyckas komma över dina komplex.
Livet är allt bra ändå! Kram!

Johanna sa:
Åh, vad härligt <3 på Söndagshärlighet¨

Svar: Det var verkligen härligt, och välbehövligt! Kram! <3

Cicci sa:
Åh bra jobbat! Jag tycker att gå omkring i bikini i ett badhus är ganska härligt. 
När man väl är där ser man ju hur himla olika alla ser ut och att dem är fina ändå:) påSöndagshärlighet

Svar: Javisst, du har helt rätt! Det är rätt bra att se att alla inte ser ut som fotomodeller,
photoshopredigerade och allt. Nä, egentligen borde man gå nog mera lättklädd!
Jobbigast i början, sen tänker man typ inte på det utan har fullt upp med annat. :D

Åh, alltså äventyrsbad<33 på Söndagshärlighet

Svar: Äventyrsbad är bääääääst! Mera äventyrsbad åt folket!

Johanna sa:
Fint att du skriver lite då och då, saknar dina inlägg! på Söta ni

Svar: Åh, vad härligt att höra! Det är alltid trevligt med lite uppskattning  :)
Men det blir lätt så, när det är mycket med annat, att bloggen kommer i andra (eller till och med tredje)
hand. Jag saknar faktiskt också att skriva, så nu när jag är hemma och börjar komma
 in i skolrytm igen hoppas jag att det blir lite mera. Eller, nä, jag hoppas inte, jag VET att det blir mera :D

Moa sa:
Jag undrar varifrån du fick kanelbullen?!?! på A cup of tea?

Svar: Kanelbullen fick jag av Amy, som hon i sin tur köpt! Den var HIMMELSKT god. Och stor.
Saftig. Smakrik. Och nu uppäten. Bara så att du vet..

Johanna sa:
Åhh vad spännande det låter <3 Ta med mig.. ;___; på A cup of tea?

Svar: Vet du vaaad? Du har all chans i världen att åka själv också!
Med friskhet kommer möjligheter, något som världen är fylld utav!
Att hitta på något helt annat än vad man brukar göra är ofta en ögonöppnare och väldigt nyttigt
 för framtiden. Själv hoppas jag på att kunna klura ut vad jag vill plugga vidare med sedan :) Whiiih!

Emma Olsson sa: Vi verkar ha samma syn på/tankar om framtiden/hösten :D 
Vill du åka via ett bolag eller fixa det på egen hand? :) på A cup of tea?

Svar: Ah, vad spännande! Utomlands lockar, särskilt då Storbritannien för min del.
Jag har valt det sätt som känns billigast men som ändå borde vara tryggt.
Det "bolag" jag lär åka via är http://live-language.com/ och sedan gå deras kvällskurs på 12 veckor.
Jag tänker bos hos en värdfamilj, som de också fixar. Själva kursen går på 180 £  (ca 1900 kr) totalt
 och boendet hos en värdfamilj 95 £ ( ca 1000 kr) per vecka, men då måste jag köpa mat själv.
 Tolv veckor känns som en lagom tid, till att börja med. Trivs jag, tvivlar jag inte på att jag
 kommer att tillbringa än mer tid i Storbritannien! 
Jag har sett det att bolag så som EF och ESL tar ut väldigt höga avgifter, något jag inte har råd med.
Och eftersom kursen jag ska gå på endast är en kvällskurs, kan jag praktisera/jobba
 på dagen, något som livelanguage kommer att hjälpa mig med. :D
Hoppas du lyckas hitta något som passar dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar