Followers

torsdag 28 november 2013

Decembermånaden och kläder

Nu när det alldeles snart är julmånaden så tycker jag att det är roligt att klä sig därefter! Inte så direkt att jag hade tänkt gå omkring i tomteluva och tomtedräkt.. Istället hade jag tänkt satsa på;


  • Tjocka, härliga tyger. Tänk typ ull, sammet, tjock bomull..
  • Flera lager!
  • Tjocka, härliga strumpbyxor.
  • Röd kappa (kommer om några veckor..)
  • Röd basker
  • Grön basker
  • Silver i håret (fläta in band, fläta in glitter)
  • Flanell/skotskrutigt
  • Vintervitt
  • Kjol/klänning hela tiden

Helt enkelt så ger kläderna stämning! Ska också se till att hålla håret riktigt rött och intensivt. Hur klär ni er julfint? Vad tycker ni är vintrigt mode?

1 kommentar:

  1. Såg precis på ''dagens godaste'' att det blev pepparkaksdeg till efterrätt, haha jag gör exakt samma sak :D Himla gott ju! Jag lämnade en kommentar förut angående näringsdrycker som jag blivit tvungen att dricka och att det tog emot en del.. Men det är mycket bättre nu lyckligtvis,och jag känner hur hjärnan blir allt mer normal från mer näring! Ska få ett gäng näringsdrycker utskrivna nu på måndag, då ska jag frysa in dem! Mycket godare då :)

    SvaraRadera