Followers

fredag 6 september 2013

OOH

Igår hände något väldigt speciell. Jag läser Kissies blogg då och då och fick syn på detta inlägg - http://www.kissies.se/vi-soker-nya-toppbloggare där de skrev att de sökte nya bloggare. Äh, tänkte jag, varför inte chansa? Så jag slängde ihop ett mail. Svaret kom igår.

Jag är en av de 25 som fått möjligheten att bli ny toppbloggare där! Wiiiho! Blev superglad och skapade genast en blogg där. Det går tyvärr inte att flytta över alla inlägg, så jag kommer att kopiera över de som är viktigast. Bloggen här kommer fortfarande att ligga kvar, men de nya inläggen kommer att skrivas på improveme. Om jag känner att jag trivs där ska jag göra en mer hållbar lösning och påbörja det gigantiska arbetet att sortera och kopiera över inlägg, men än så länge får jag ha den här lite provisoriska lösningen..

Ser fram emot denna förändring något så enormt!

HÄR ÄR LÄNKEN TILL MIN "NYA" BLOGG!

http://blogg.improveme.se/pavagned/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar