Followers

torsdag 22 augusti 2013

Första skoldagen (scheman)

Avklarad! Dagen var... hemskt enkel. Var vid skolan klockan elva. Vi var totalt fyra stycken i min klass, de andra tre var utomlands eller hälsade på sina föräldrar här i Sverige.  Vi fick scheman, våra studieplaner, skåpnyckel.. sen kunde vi gå hem. Var hemma innan tolv. Hahaha! Då gjorde jag lite flera marsipanrosor :D Så roligt.

Mitt schema i år blir.. härligt. Men samtidigt har jag en del att göra och fylla ut dagarna med. Jag har en tyskakurs som jag ska klara och fysiken från förra året. Sen är det ju detta gymnasiearbete (tidigare projektarbete) som ska göras också. Men det blir nog bra. Jag gillar måndagarna.

Så här ser mitt schema ut nu, innan jul. Har pappa i filosofi :)
Och så här ser det ut efter jul. Ser helt galet ut faktiskt, när matten försvinner.. Får se om jag kanske läser Matematik 5 ändå, för skojs skull. Enkelt sagt- förmiddagarna varje dag består av matte och resten sker på eftermiddagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar