Followers

tisdag 27 augusti 2013

Ång-est

Ja, jag kan få ångest.

Ja, jag har det nu.

Ja, jag har ätit en jättejättestor glass idag med strössel trippelt upp.

Ja, jag har ätit en massa vaniljkräm och smörstekta kantareller.

Ja, jag åt en massa till kvällsfika ändå.

Ja, jag åt lunch och frukost också.

Ja, jag känner mig betydligt större.

Ja, i morse vägde jag mig och JA jag var större.

Ja, jag vet att det är bra och JA jag försöker nu att intala mig att det är SUPERBRA!!

Ja, det här var glassen... och strösslet.

2 kommentarer:

  1. Johanna (från Riddikulus)27 augusti 2013 kl. 21:29

    Det är superbra, Tua!! Du har ju gått ner i vikt, DU SKA UPP I VIKT NU. Att din kropp går upp i vikt är ett tecken på att den behöver det just nu! Den behöver öka lite, och du blir absolut INTE tjock utan du är en helt normal person, som behöver äta lite extra just nu för att få en hälsosam kropp. Du är bra, Tua, du är bäst! <3

    SvaraRadera
  2. Det är jättejättebra, du ska vara stolt! Din kropp behöver alla kalorier den kan få just nu för att bli en FRISK och VÄLFUNGERANDE kropp. Kämpa på, du klarar detta!

    /En annan som jagas av matångest

    SvaraRadera